Monday, December 10, 2007

PP elab edasi?

Keegi pole siia enam kirjutanud ja ega keegi siin enam ei käi ka, aga endal on ikka tore käia ja vaadata millised kummalised mõtted on peas olnud. Eile ma ühest huvitavast vestlusest, mis ma oma arvutist leidsin, lugesin et pp aastanorm on täis, aga mina tahan siia kirjutada ja norme saab ju alati ületada ;)
Kuidas siis muidu läinud on, hästi nagu alati. paljud toredad inimesed kes 7 maa ja mere taga olid on hakanud tagasi laekuma, suuremal või vähemal määral. See on positiivne. Muidu on kiired ajad ja vaba hetke leidmisega tõsiseid raskusi - kool ja töö korraga ei ole mingi lapsemäng. Kuna koolis on praegu väga kiired ajad, siis on tore et tööl peab vähem käima, nimelt õpin ma jälle uut ametit ja seetõttu käin kohal niiviisi kuidas ise aega leian, mulle meeldib nii tööl käia. Aga minu uus tööpost saab olema siis saabuvate reisijate teenindaja, hästi peen ja mitte midagi ütlev ametinimetus, aga üldjoontes tähendab see seda, et mina olen see kelle peale inimesed saavad karjuda, kui nende pagas mingitel kahtlastel põhjustel kohale ei jõua. Ja siis kui ta ikkagi lõpuks välja ilmub, siis ma pean orgunnima selle pagasi inimese juurde. Tegelikult on päris tore töö, saab jälle karjuvate ja rahulolematute inimestega tegeleda, ainus asi on et selle töö puhul ei saavuta nad oma karjumisega eriti midagi ja seda on meeldiv vaadata. Palka saab ka rohkem ja nagu ma juba siin ennem lubasin, siis ei saa lasta karjääril toppama jääda.

Vot selline põnev töökoht saab minul olema

Hmm varsti siis jälle U-pidu tulemas, eeldatavasti vean ka ennast kohale. Inimesi ju nähtud küll, aga kui ilusti kutsutakse, siis tuleb minna. Ehk saab tore olema.
Kahtlast tunnetepuhangut siia lõppu seekord ei tule, aga soovin kõigile PP austajatele edu ja ilusat jõuluaega.
Ma arvan, et see võib jääda minu viimaseks postituseks siia. Igal asjal on oma aeg ja koht, ning nagu igal asjal on algus, tuleb talle paratamatult ka lõpp. Mai tea kas see on veel käes, aga sihuke mõte on küll. Ei saa ju terve elu portjee olla. Aga vaatab seda asja veel... otsad jäävad lahtiseks :)

Maybe we could make it alright
We could make it better sometime
Maybe we could make it happen baby
We could keep trying
but things will never change


Good enough to waste some time
Tell me would it make you happy baby
We could keep trying
but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back
We could keep trying
but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back

And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat


No comments: